vioveronican

Alla inlägg under juli 2014

Av Veronica Nordkvist - 21 juli 2014 13:20

Haaj!


Mitt rum har blivit skit snyggt. Jag hade vita gardiner förut. Och det sög.

Det kom så mycket ljus så att man inte kan sova.

Men när jag kom hem ifrån mitt landställe, så hade dom städat i mitt rum, och fixat svarta gardiner. :D

Så jag blev jätte glad. 


Sen så tog dom bort ett gammalt xbox och nintendo. Inte en sån man håller i handen, en helt annan.

Vet inte vad den heter. Men allafall så har jag kvar där, wii, wii u, ps3, och xbox 360. 

Dom bästa. :D<33


Min stationära dator suger. Den fryser fast jämt. Ändå om man startar om datorn 100 gånger så händer det hela tiden.

Vet nån vad felet kan vara? När jag ser program eller spelar så fastnar den. Men kanske för att den är gammal

och kanske inte klarar av så mycket längre. Men jag tycker inte att den är så gammal. 

Men ja, man kan inte fixa nånting nu. Vi har gjort allt som man kan göra. Eller nej, inte lämna in den.

Men det rätt onödigt när jag har en snabbare dator. Och den är inte en stationär dator.

Det är en bärbar. :)


Av Veronica Nordkvist - 21 juli 2014 00:47

Hej igen! :D

Nu är jag tillbaks ifrån mitt landställe. Har haft det sådär. 

För det första. För mycket Knott, Mygg och Broms. För det andra, ibland har man tråkigt där.

(Man har inget internet).. 

Sen så blev mitt öga svullet. Tror det var en knott som gjorde det. :/

Men nu har jag kommit hem, men nu istället är det getingarna som har tagit över.

Har inte blivit stucken, men dom finns massa här. 

Är skit skraj för getingar. xD

 

Ni kan allafall inte fatta hur (Happy) Jag är att ha internet igen. Och att kunna se underbara serier & Filmer. Och få höra på favorit musik. Det är tummen upp.

Men jag borde nog gå och lägga mig nu. Klockan är 00.52 Och hatar mörker. :D 

Vet, är dum i huvudet. xD x)

Men skriver kanske mer imorgon.

  

Av Veronica Nordkvist - 12 juli 2014 06:15

Hej! :P


Jo, jag har ju redan sagt hej då. Men jag säger hej då nu för åker om 2 timmar typ.

Jag trodde inte att jag skulle hinna, för att jag skulle vakna nästan då. Men vaknade 4.00 så, då blev det ändrade planer. Om man säger så, haha. 

Men jo, ni kan få veta lite om mig. Inte privata saker eller så, men lite saker som jag tycker om.


Favorit film: This is us och Draktränaren (Båda delarna) 1 & 2. 

Favorit serie: The vampire diaries & Violetta.

Favorit artist/Band: One direction, Isac elliot, The fooo.

Favorit årstid: Sommar, höst. 

Favorit ämne i skolan: Engelska & Musik.

Favorit smak: Vanilj, jordgubb.

Favorit glass: Nån glass som har choklad eller vanilj i sig. Då kommer jag gilla det. 


Det är lite saker som är mina favoriter, men skriver lite till.. ;P


Glass eller godis: Jag tror faktiskt att jag tar glass.

Godis eller chips: Hmh.. Chips faktiskt. 

One direction eller the fooo: Såklart One direction.

This is us eller draktränaren: Draktränaren.

Violetta eller the vampire diaries: Violetta.

Sommar eller vinter: Sommar såklart.

Sverige eller storbritannien: Storbritannien.

Sverige eller usa: Usa.

Iphone eller samsung: Iphone.

Lenovo eller macbook: Lenovo.

Starstable eller garry's mod: Garry's mod.


Såja, där fick ni veta lite om mig vad jag gillar och så. 

Nu säger jag allafall hejdå och vi ses om en vecka. Eller ja, ses bloggen. xDDDD

Av Veronica Nordkvist - 10 juli 2014 17:11

Hej!


Jo, jag ska iväg på lördagen den 12/7. 

Till jämtland. Till mitt landställe. Åker med min Farmor och min storebror.

Mamma och pappa stannar hemma. För en anledning. (Som är hemlig) Privat.. 

Och hunden stannar hemma med. 

Då kommer jag inte kunna blogga eller så, för jag har inget internet.

Är borta en vecka.. 


Och igår 9/7 vann argentina mot Holland. Är såå glad för det.

Nu vill jag att dom ska vinna mot Tyskland. Men tror inte det, men jag vill.

Dom måste allafall vara mer vakna nu. 

Heja messi, och dom andra. :D


Hejdå, ses nästa vecka bloggen. :P

:)

Av Veronica Nordkvist - 6 juli 2014 20:09

Haay!

Igår och idag har jag haft det jätte roligt..   

Igår den 5 juli 2014, så såg jag Draktränaren 2. Den var jätte bra. Och lite sorlig. Min farmor tyckte att den var lite våldsam. Men det tyckte inte jag. Tyckte bara att den var bra. Bästa filmen hittils. (Stavning)


Sen skulle jag sova över hos farmor. Då körde jag Starstable. Har köpt en ny häst, en frieser. :D

Har 4 hästar där nu.. ♥ :P   


Söndag den 6 juli 2014:

Hade jag jätte roligt!! 

Först så spelade jag lite transformice och starstable. Sen tittade jag lite på youtube också.

Sen åt jag min glass. Som jag hade köpt. Ben & Jerry glass. Med cookie i. Super gott. :P

Sen så åkte Farmor och jag till min kusin som fyller år imorgon 7 juli. Det var ja, trevligt. Världens bästa efterätt. ♥.♥.. (Kommer ej ihåg vad den hette) Allafall jordgubbar på. Sen åkte vi hem, till mig. För jag skulle då sova hemma. Men vi åkte till mc (Asså, jag vet inte namnet helt.) Ni får gissa er fram. 

Sen åkte vi hem, jag åt inte. Köpte bara milkshake. Gott... :PP 

Sen efter maten spelade jag lite data. Datorn som jag hade saknat!!! :P Min Lenovo Y510P. :P

Sen så åkte jag och min storebror till ett ställe. Och då köpte jag ett nintendo 3Ds spel. 

Pokemon y, köpte jag. Ville testa det, blir nog ganska roligt. :P 


MEN JUST NU SÅ HÅLLER JAG PÅ OCH VÄNTAR PÅ MIN DUMMA 3DS ATT DEN HAR LADDATS KLART. TAR EVIGHETER!

Och med caps så var det allvarligt.. Den har laddat nästan 1 timme nu, snart 2.. ._. Herrigud. Hur mycket ström behöver den. Vet nån varför den behöver laddas så mycket? Nån orsak. Eller att det är en 3Ds så att den behöver ladda extra länge? Den tar kanske ens längre tid en min ipad.. :o 

Men ajja, Väntar,och väntar, och väntar. Kaaan den varaa klaar NUUUUH!


Tack fär att ni läste, förlåt att jag var lite små iriterrad på min 3Ds.. x))))

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Hoppas ni kommer gilla den!!♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards