vioveronican

Alla inlägg under december 2014

Av Veronica Nordkvist - 31 december 2014 02:37

Sorry!! ? Jag har helt glömt bort att blogga, har haft så mycket nu och jag bara glömde bort. Jo som ni vet så var det jul afton för några dagar sen, eller rättare sagt en vecka sen. Och det var så braaa!! Fick superhjälte jul filmen eller ja serien, den har ju avsnitt. ? Sen fick jag where we are konsert filmen av one direction. ??? Sen en pennskrin av One direction. Sen en laddare som kan ladda iphonen/Ipaden utan att ha en sladd i. Man måste ju ladda den förstås. Sen ett monster som heter xeno. Sjukt söt monster faktiskt. Sen fick jag en stationär dator, sjukt nöjd med det. ??? 4 spel på steam!?? Och One directions nya album four. Pjamas och en One piece fick jag. ?? Och starcoins till starstable och har köpt en fjording förgår eller hur man säger!!?? Sjukt nöjd. Och har kommit med i en väldigt bra klubb med en snäll klubb ledare!! ?? Fy vad jag längtar imorgon, ska spela starstable och vänta på henne. Och sen köra ts4. The sims 4 om ni undrar. Ja, detta var kanske det längsta inlägget jag har skrivit. Och konstigaste är att jag är mycket fortare att skriva på mobilen en på min dator. Sjukt konstigt, jag håller på med datorn mera en mobilen. Men är ändå snabbare att skriva på mobilen. Ahahahahahhaha, sjukt roligt. Ibland är jah en konstig människa. ??????

Av Veronica Nordkvist - 20 december 2014 10:07

Hej!
Idag så ska jag till en resturang.
En kina resturang typ.
Intresserad? Nja, är inte så förtjust i kina mat. Mår rätt så illa om jag äter det. Så jag säger ( Uuusch ).. Vill igentligen stanna hemma men, nej får inte. Men nu så kan jag inte blogga mer, spelar murder på garry's mod. Och blev nyss dödad. Så, jag kan skriva mer när jag kommer hem efter kina resturangen.

Av Veronica Nordkvist - 19 december 2014 13:52

Ja, som rubriken säger OMG!!! Snart är det julafton och fick idag JULLOV!! Och vet ni vad som jag fick höra..? Att mina julklappar är stulna.? Det var 2 rånare som tog alla paket, inte bara mina..? Sååååå hemskt.? Jag som verkligen ville veta vad som skulle finnas där i.. Och dom är borta för gått. Så nu så kanske vi får nya, men inte på julafton. Jätte hemskt..???? Skit ledsen för det.. ? Vad ska man göra? Kan man göra nåt? ? Eller kan hoppet vara ute att dom 2 rånarna är fria föralltid?? Det hände nere i favoriten. Som sagt SKIT RÅNARE!!!? Ni rånare förstörde just min jul. Ändå om jag kanske skulle få andra saker och få dom där presenterna senare så är det kanske försent att säga god jul då???

Av Veronica Nordkvist - 18 december 2014 16:24

SÅÅÅÅÅH HÄRLIGT!!!?
Jag längtar så mycket nu så det spricker! ? För en sak är säker, jag kommer inte längta till skolan!?? Både för att träffa mina jobbiga vänner. Alla är inte jobbiga, men några. Och jag hoppas verkligen att dom hat blivit vuxnare till vår terminen.

Av Veronica Nordkvist - 18 december 2014 11:58

hej!
Nu är jag vid skolan och ska sluta tidigare. 1 timme tidigare. Och nu ska vi göra världens tråkigaste sak. Städa, men ja. Jag gnäller inte tyvärr. Ändå om jag vill så vet jag att det är väldigt onödigt. För man får inget för det. Man gnäller inte och min kompis vet hur man gnäller. Börjar om 5 min så ska jag bara fortsätta skriva eller blir det lite för långt? Men allafall, min andra klasskamrat som absolut inte är min vän tror att vi är vänner. Och han är skit konstig. När han lyssnar på musik hänger typ han med och ser ledsen ut. Och dansar? Skriver kanske mer senare. Kanske blir det ett inlägg mera sen.

Av Veronica Nordkvist - 12 december 2014 12:26

Alla elever i min klass har börjat bli jobbiga..? Eller ja, en är inte jobbig men resten.

Av Veronica Nordkvist - 11 december 2014 14:47

Hej där!
Ja som rubriken säger så är det första inlägget från min mobil. Så hurni, vilken mobil har ni? ? Jag har en iphone 6 plus. Och är jätte nöjd.

Av Veronica Nordkvist - 10 december 2014 16:08

Hej!

Mina föräldrar kallar en viss maträtt för Veronica rullar. Asså, mitt fula namn.!! 

Jag är 100 % trött på det. Plus att dom har bytt recept. (Stavning) 

Allafall så tycker jag att dom ska heta rullar eller tunnbröd rullar. Haha, ibland hittar jag på roliga grejer!   

Men imorgon 11/12 så ska jag till nortälje och julshoppa. Eller julhandla eller vad man kan säga. 

Och på fredag är det en helt vanlig dag, bara att det är bara 1 vecka kvar till jul lovet. xD 

Yaay! :P 

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Hoppas ni kommer gilla den!!♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards