vioveronican

Alla inlägg under januari 2015

Av Veronica Nordkvist - 16 januari 2015 20:39

sorry om det kommer ett litet inlägg nu. Men jag vill bara säga att jag kanske ska köpa en xbox one. Inte helt säker, men kan bli så! ??

Av Veronica Nordkvist - 16 januari 2015 18:13

Hej kära tittare! ??
Jo, jag har inte berättat en sak. Min xbox fryser fast nu. Kan inte köra fifa 13 längre, så nu måste jag spela fifa 14 på min ps3. Och jag gillar xbox mer, så det kanske är dags för att köpa en ny xbox. Och jag kan köra gta, men den är sjukt seg. ? Ställen laddas inte in lika snabbt längre, och det SAKNAR JAG!! ?? Messi, min favvo spelare! ?? Och juste jag kom ihåg att jag fick ett rött kort med messi. PÅ MITT XBOX!! ?? I miss you Xbox! Ändå om den fungerar så har den aldrig krånglat såhär mycket. Och det är alltid synd att det blir så. Den är 9 - 10 år gammal, så den är ju rätt så gammal med. Och vår playstation 3 är 7 - 8 år gammal. Känns faktiskt hemskt att vi har så gamla grejer som kan gå sönder super fort. ??

Av Veronica Nordkvist - 16 januari 2015 18:07

Hej kära blogg. ?
Om man kan säga så eller blogg tittare!! ? Jo, jag har börjat gilla en ny artist nu. ? Som heter Adam Lambert.. ? Men han är Gay. Och det är inget fel med det. ??? Så jag förstår inte varför många personer tycker det är fel.?

Av Veronica Nordkvist - 11 januari 2015 00:12

Ja, NAAJJ!! Snart måndag igen!! ? I hate school so much!! ? Man borde vara ledig året runt!! Ahahha, okej, kanske inte året runt, men man bestämmer själv. ???? En i min klass är jätte jobbig.. Och sjukt konstig kan jag också säga. ?? Och min bästis kommer till skolan på måndag, hon har varit i thailand i en månad nu typ. ?? Och hon kommer hem till mig imorgon. Men då är det söndag, haha ingen frihet alls. ?? Kommer nog ha ganska tråkigt om vi kommer sitta vid datorn en hel dag. ;P Men nu är jag rätt trött.. Och ska upp klockan 10.00 imorgon. Om inte jag vaknar själv tidigare!!

Tips på Serier!!
Pretty little liers.
The Vampire Diaries.
Violetta.
The 100 <-- Rekomenderar starkt!!?
The Walking Dead.

Pll

Av Veronica Nordkvist - 7 januari 2015 10:37

OMG! 

Ni måste bara veta vad som hände, men tyvärr så berättar man inte vad som händer i filmer eller serier! ;(

Men jag gör det ändå! xD Skrolla ner längst ner från detta inlägg så får ni se musik videon jag tänker lägga upp!!♥ 


VARNING! OM NI INTE HAR SETT SÄSONG 3 AVSNITT 19 EN, LÄS INTE MERA! ANNARS SÅ FÅR NI VETA EN SAK SOM HÄNDER VID AVSNITT 19!!!!!


Jo, det var så att hissen stannade för Emelie tror jag hon heter, och jason. Och då hållde jason upp hissdörren!

Och emelie hoppade ut efter ett tag, hon fegade ut lite. Och hon skulle hålla upp dörren för jason. Men den stängdes! 

:( Och den åkte snabbt ner och kraschade! ;( OMG! Skit läskigt..   

  Och nu kommer det en musik video som jag absolut älskar!! 

 

Ja, detta var väl allt jag hade denna gång, och förlåt,förlåt,förlåt om jag absolut inte skriver här så ofta! ;(

Men, jag väntar tills jag har nåt att skriva. Och vet ni vad? SKOLAN BÖRJAR IMORGON (BUUUH)... X( 

Jag vill inte dit, jag vill vara hemma. Hemma med familjen. Men jag behöver bara gå 2 dagar, sen är det helg igen. 

Asså, ibland känns detta som en dagbok på internet, men ja. Det är väl så. Men hejdå alla. c:

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Hoppas ni kommer gilla den!!♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards