vioveronican

Alla inlägg under februari 2015

Av Veronica Nordkvist - 25 februari 2015 20:25

Heeej! :D Nu är jag tillbaka från helvetet! x( Sorry,sorry taskigt sagt av mig kanske? :P

Men JAG HAR SPORTLOV!! Så sköööönt, men snart kommer jag tillbaka till den där jävla skolan igen.

(Förlåt igen för svärordet). *Skäms*.. Ska snart ta kvällsmat och ätit upp mina älskade russin! :P

Igår 24/2 - 15 så gjorde jag chokladbollar. Så sjukt gott. Och kanske har tid med att göra dom igen? :P 

Men då ska jag låta dom vara kladdiga! Är så bäst.. :D Och om jag ska vara riktigt ärlig så har jag bara suttit vid datorn. Eller ja, inte hela tiden om jag ska vara ärlig igen. Men mest dator har det blivit. Men det ska man bjuda sig på när man har lov. Om 4 dagar typ så börjar jag igen. Det SUGER! Ahahah.. 

Men jag har spelat Garry's mod murder nyss och mördaren dödar mig hela tiden om och om och om och om igen.

Haha, det kan man säga om ni bara fick se hur usel jag är på det. Okej kanske inte är så usel. Men ibland kan jag vara det och ibland kan jag vara rätt så bra. Pågår vilka som spelar. ;P

Men ja, nu har man skrivit tillräckligt. Så hej då alla sötnosar.. xD   Älskar denna julkalender! Har dvd:n hemma hos mig!   

Av Veronica Nordkvist - 12 februari 2015 18:42

Jag skäms!! ?
Jag åkte buss idag med min hund.
Testade att åka buss med honom.
Och det gick bra att åka till det stället vi skulle kliva av. Men sen.. !! ? Tillbaka vägen, så hållde han på att kräkas. Så vi klev ur bussen när den stannade vid en station och klev av snabbt. ? Sen kom min storebror och hämtade oss. Så himla hemskt. Och det värsta var att jag lurade nån, men inte med flit. Jag sa att bussen kommer klockan 17:10.. Men jag kom på att man skulle säga att den skulle gå klockan 17:10. Så himla hemskt, och jag mår så dåligt nu. ?? Här kommer en bild på min hund, han är jätte snäll.!?

Av Veronica Nordkvist - 1 februari 2015 00:16

Hejsan!
Nu är det dags igen för prao. Känns lite spännande, men är också jätte nervös. Det känns som att jag kommer sabba allt. Men det skönaste är att min kompis är med. Men hon är lixom inte världens snällaste.. :/ Ajja, det var allt. Är jätte trött nu så godnatt.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Hoppas ni kommer gilla den!!♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards