vioveronican

Direktlänk till inlägg 31 december 2014

Sorry, sorry!! ?

Av Veronica Nordkvist - 31 december 2014 02:37

Sorry!! ? Jag har helt glömt bort att blogga, har haft så mycket nu och jag bara glömde bort. Jo som ni vet så var det jul afton för några dagar sen, eller rättare sagt en vecka sen. Och det var så braaa!! Fick superhjälte jul filmen eller ja serien, den har ju avsnitt. ? Sen fick jag where we are konsert filmen av one direction. ??? Sen en pennskrin av One direction. Sen en laddare som kan ladda iphonen/Ipaden utan att ha en sladd i. Man måste ju ladda den förstås. Sen ett monster som heter xeno. Sjukt söt monster faktiskt. Sen fick jag en stationär dator, sjukt nöjd med det. ??? 4 spel på steam!?? Och One directions nya album four. Pjamas och en One piece fick jag. ?? Och starcoins till starstable och har köpt en fjording förgår eller hur man säger!!?? Sjukt nöjd. Och har kommit med i en väldigt bra klubb med en snäll klubb ledare!! ?? Fy vad jag längtar imorgon, ska spela starstable och vänta på henne. Och sen köra ts4. The sims 4 om ni undrar. Ja, detta var kanske det längsta inlägget jag har skrivit. Och konstigaste är att jag är mycket fortare att skriva på mobilen en på min dator. Sjukt konstigt, jag håller på med datorn mera en mobilen. Men är ändå snabbare att skriva på mobilen. Ahahahahahhaha, sjukt roligt. Ibland är jah en konstig människa. ??????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Nordkvist - 14 mars 2015 17:28

Aaaaaah! x( Förstår inte på männsikor, hur kan man gilla Hasse eller Jon fjällgren? Eller viktor och samir, huuur. Jag tror på utseendet på Viktor och Samir och han där Jon fjällgren! Men är det bidrag som kommer fungera bra vid Esc? NEEJ! Absolu...

Av Veronica Nordkvist - 13 mars 2015 19:51

Nu är det dags igen, finalen på melodifestivalen 2015! Så sjukt spännade.    Och jag ber er, rösta på MÅNS!!      För han är så grym och jag tror bara att hans bidrag kommer gå bra för. Så jag ber er, men ja..     Alla får rösta på vem man vill, ...

Av Veronica Nordkvist - 25 februari 2015 20:25

Heeej! :D Nu är jag tillbaka från helvetet! x( Sorry,sorry taskigt sagt av mig kanske? :P Men JAG HAR SPORTLOV!! Så sköööönt, men snart kommer jag tillbaka till den där jävla skolan igen. (Förlåt igen för svärordet). *Skäms*.. Ska snart ta kvälls...

Av Veronica Nordkvist - 12 februari 2015 18:42


Jag skäms!! ? Jag åkte buss idag med min hund. Testade att åka buss med honom. Och det gick bra att åka till det stället vi skulle kliva av. Men sen.. !! ? Tillbaka vägen, så hållde han på att kräkas. Så vi klev ur bussen när den stannade vid en...

Av Veronica Nordkvist - 1 februari 2015 00:16

Hejsan! Nu är det dags igen för prao. Känns lite spännande, men är också jätte nervös. Det känns som att jag kommer sabba allt. Men det skönaste är att min kompis är med. Men hon är lixom inte världens snällaste.. :/ Ajja, det var allt. Är jätte trö...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Hoppas ni kommer gilla den!!♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards